cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 

Problema con mi cuenta

Eh compra un producto el la subasta y no lo he podido pagar porque el banco bloqueo mi cuenta me comunique con el vendedor que Star resolviendo mi problema con el banco y cuando lo solucione eBay me sanciona por falta de pago 

me gustaría saber como lo puedo resolver 

Message 1 of 3
latest reply
2 REPLIES 2

Problema con mi cuenta

Translated to English (via Google translate) so someone might be able to help the buyer.

@alejandro424 wrote:

Eh compra un producto el la subasta y no lo he podido pagar porque el banco bloqueo mi cuenta me comunique con el vendedor que Star resolviendo mi problema con el banco y cuando lo solucione eBay me sanciona por falta de pago 

Hey, I bought a product at the auction and I couldn't pay for it because the bank blocked my account. I contacted the seller that Star solved my problem with the bank and when I solve it, eBay penalizes me for non-payment 

I would like to know how I can solve it 

Message 2 of 3
latest reply

Problema con mi cuenta

@alejandro424 wrote:

Hey, I bought a product at the auction and I couldn't pay for it because the bank blocked my account. I contacted the seller that Star solved my problem with the bank and when I solve it, eBay penalizes me for non-payment

I would like to know how I can solve it

Did you resolve the problem with the bank after the order was cancelled for non-payment?

Once an order is cancelled for non-payment it cannot be reversed. If the seller has not blocked you, you can purchase the item again.

@alejandro424 

¿Resolviste el problema con el banco después de que se cancelara el pedido por falta de pago?

Una vez que un pedido se cancela por falta de pago, no se puede revertir. Si el vendedor no te ha bloqueado, puedes volver a comprar el artículo.

Walk without rhythm, it won't attract the worm.
Message 3 of 3
latest reply