cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 

nao recebi minha encomenda

bom dia ,

não recebi encomenda .

abri reclamaçao com vendedor , recebi resposta do ebay mas não consigo mais responder email. ebay não esta funcionando. 

gostaria de resolver essa pendencia. receber minha encomenda ou meu dinheiro .

Message 1 of 7
latest reply
6 REPLIES 6

@evandrorios wrote:

bom dia ,

não recebi encomenda .

abri reclamaçao com vendedor , recebi resposta do ebay mas não consigo mais responder email. ebay não esta funcionando. 

gostaria de resolver essa pendencia. receber minha encomenda ou meu dinheiro .

Good morning, I didn't receive the order. I opened a complaint with the seller, I received a response from ebay but I can't answer the email anymore. ebay is not working. I would like to resolve this issue. receive my order or my money.

Good morning @evandrorios. Looking at your feedback timeline, you may have waited too long to file your claim. eBay gives you 30 days. Did you use PayPal to pay? They give 180 days to file a non-receipt claim.

Bom Dia. Observando seu cronograma de comentários, talvez você tenha esperado muito tempo para registrar sua reclamação. O eBay dá-lhe 30 dias. Você usou o PayPal para pagar? Eles dão 180 dias para apresentar uma reclamação de não recebimento.

Message 2 of 7
latest reply

boa tarde, Não usei Pay Pal para pagar. Usei cartão credito direto. Não consigo pedir ressarcimento. O site do ebay parece nao funcionar bem, não tenho essa opçao!

como solicitar ressarcimento no ebay?

Message 3 of 7
latest reply

@evandrorios wrote:

boa tarde, Não usei Pay Pal para pagar. Usei cartão credito direto. Não consigo pedir ressarcimento. O site do ebay parece nao funcionar bem, não tenho essa opçao!

como solicitar ressarcimento no ebay?

Good afternoon, I didn't use Pay Pal to pay. I used direct credit card. I can't ask for a refund. The ebay site doesn't seem to work well, I don't have that option!

How do I request a refund on ebay?

Go to your purchase history page here. What is the estimated delivery date on the order?

Acesse sua página de histórico de compras aqui. Qual é a data estimada de entrega do pedido?

Message 4 of 7
latest reply

data entrega maximo dia 20 março. mas o rastreio esta parado desde 14 de janeiro.

Message 5 of 7
latest reply

seguindo suas intruçoes , quando clico em "continuar" o site repete mesma tela. Não processa nada. já tinha feito isso! 

Message 6 of 7
latest reply

@evandrorios wrote:

data entrega maximo dia 20 março. mas o rastreio esta parado desde 14 de janeiro.

seguindo suas intruçoes , quando clico em "continuar" o site repete mesma tela. Não processa nada. já tinha feito isso! 

maximum delivery date March 20th. but the tracking has been stopped since January 14th.

following your instructions, when I click on "continue" the site repeats the same screen. It doesn't process anything. I had already done that!

Go to this page and file a claim saying you didn't receive the item.

Vá para esta página e registre uma reclamação dizendo que você não recebeu o item.

Message 7 of 7
latest reply